tisdag 4 maj 2010

Vagnångest

Upplagd av Amy kl. 15:24
Åh vad det är svårt med vagnar!

Oliwer åker inte så mycket vagn längre så därför funderar jag på att sälja min p&t och köpa en annan vagn med ståbräda på.

Var och tittade lite på några vagnar men ingen är ju anpassar för att ha ståbräda på!! Blir galen!

Jag måste ju ha en vagn som man kan ha ståbräda utan att man ska behöva gå bredvid vagnen.
Hon i butiken sa att det är många som har detta problemet och att det helt enkelt inte är meningen att man ska ha så tätt mellan barnen :S.

Vad ska man göra!?

Tips, ideer?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Köp en skateboard! :D Kram T.

Sandrah sa...

Min bugaboo har ståbräda ;)

Josefin sa...

Vi ska oxå sälja vår p&t. Jag har funderat på att köpa en Emmaljunga och på dem så tror jag ståbräda funkar.

josefin sa...

Scooter eller city cross har jag funderat på. Hade en city cross till Vincent som jag var så himla nöjd med, gillar deras vagnar. Vilka har du tittat på? :)

Carolina sa...

Sv: Ja, det är det - vet ännu inte om det blir samma avdelning dock, men vi hoppas på det!

johanna sa...

Konstigt...min gammla brio nova har ståbräda till, och jag har ju 19 mån emellan flickorna.Vilket svar du fick...jag tycker alla skaffar tätt mellan barnen för FP skull!
Det måste väl endå finnas vagnar som tillverkas idag 2010 för bar tätt, med möjlighet för ståbräda!!!!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea