söndag 30 maj 2010

Taggad!

Upplagd av Amy kl. 22:07
Har undvikit vågen ett bra tag nu eftersom att jag bara vlir sur, irriterad och ledsen över att min vikt står stilla på alldeles för mycket.

Nu har jag ju vart utan läsk och godis i över 2 veckor så jag ville se om det gjort något resultat..
Hade inte direkt några förväntningar då jag vart ganska dålig på att träna.

Men jag hade faktiskt gått ner 3 kg :) Jag är nöjd!

Så nu är jag ännu mer taggad till att lägga i ännu en växel för att tappa några graviditetskilon till innan sommaren!
Började just med en joggingtur! Kändes oerhört bra.. Sprang hela vägen och snabbare än sist :)

Heja heja mig själv!

6 kommentarer:

Annie sa...

Grattis, inte dåligt alls!
Jag ser inte fram emot när gravidkilona ska bort.. uscha!

Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria sa...

Härligt! Vad duktig du är :)

Sandrah sa...

Duktig du är!

sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat. sa...

Vad härligt! duktig du är.

Anonym sa...

Du ser.......det går! Kram Tinna

malin, alice och lowes mamma sa...

Wiiie vad du är duktig Amy!! Jag sa ju att det gåår!: D

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea