måndag 3 maj 2010

Mår förfärligt

Upplagd av Amy kl. 15:17

GeoTagged, [N57.58339, W12.07575]

Vaknade imorse med jätte ont i magen... Så har det vart hela dagen! Nästan så man hoppas på att spy eller liknande för att slippa smärtan. Så fort jag rör mig gör det sååå ont!
Oliwer är ute med David och Elliot busar omkring här inne. Jag ligger som en klubbad säl här och rör mig helst inte en meter.
Än så länge är Elliot snäll och håller sig i sanna rum som mig så jh slipper jaga honom, Puh.

Hoppas er dag är bättre än min!

6 kommentarer:

Sandrah sa...

Usch hatar att ha ont i magen!!

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

Första jag tänkte på vad blindtarmen. Men så behöver det ju verkligen inte vara! Hoppas verkligen att det går över fooort! massa kramar

Hanna sa...

krya på dig

sara - tävlingar, rabatter och en massa galla. sa...

Vad jobbigt, magkatarr?

Anonym sa...

Vad läskigt det låter! Hoppas verkligen att du mår bättre snart!

Anonym sa...

Gör det ont på höger sida bak mot ryggen och uppåt? Maila i så fall mig så vet jag vad det är. Kram Tinna

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea