måndag 10 maj 2010

Träningen fortsätter...

Upplagd av Amy kl. 13:51
Vår kamera är äntligen lagad och idag var den klar för hämtning. Istället för att ta bilen och hämta den så satte vi ungarna på cyklarna och cyklade dit :)... Det var faktiskt riktigt härligt att cykla men aj aj aj vad ont jag har i mina sittben nu! Undra om jag överhuvudtaget kommer kunna sitta ner ikväll??

Iphonens gps slutade iaf på 2,5 mil! Så jag är nöjd med dagens träningsinsats :)

Nu har vi precis grillat korv till lunch och nu ligger jag i soffan och slappar :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Shit vad duktigt! 2,5 mil är mycket, även på en cykel!

malin, alice och lowes mamma sa...

Duktig du är då!! :D

Sandrah sa...

Duktigt! =)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea