fredag 21 maj 2010

Godis/läsk fritt

Upplagd av Amy kl. 22:25
Nu tusan har jag tröttnat på att min dumma våg fastnat på samma siffror hela tiden! Spelar ju ingen roll vad jag gör... Går varken upp eller ner.

Om jag överhuvudtaget ska kunna visa mig i bikini i sommar så är det nog bäst att jag gör något, och det är nu!

Nu har jag fått nog och därmed blir det stopp för både godis och läsk. Kanske att det kan ge lite resultat?

Annars vet jag inte riktigt vad jag sa göra. Ska dessutom springa lite oftare, dessvärre förkyld för tillfället...
Men godisfritt borde väl göra sitt det med? .....hoppas jag :S

3 kommentarer:

Sofia sa...

Oj vad duktig du är om du klarar det. :)

Jag stog ut i typ två dagar utan min älskade coca cola.. ;)

Malin, alice och lowes mamma sa...

Du är JÄTTE duktig om du klarar det! Men det tror jag! Vill du så går det.. Men jag tycker redan du är fin och inte behöver!

Sandrah sa...

Skulle också vilja klara, men har sämsta självdisciplinen och jag kommer INTE visa mig i någon bikini!!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea