onsdag 5 maj 2010

Resultatet

Upplagd av Amy kl. 10:02

6 kommentarer:

Sandrah sa...

Vart de goda då?

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

Såg riktigt goda ut:D

emelie sa...

Det där måste jag prova!

Martina sa...

Oj vad gott det ser ut :D jag måste verkligen börja skärpa till mig och börja baka här hemma på allvar det är ju mycket godare än köpt tycker jag!

Ja det är jätte skönt men har en känsla av att det kommer att vända snart tyvärr :) Men ju mer man får vara med henne desto roligare är det och vi lär känna varandra för varje dag :D

Hur är det med er? Vi MÅSTE ju se till att ses snart. Denna månaden känns det som att det är hur mkt som helst :/ måste bara byta däcken på bilen innan ja vill ge mig ut så..

Kramar

Anonym sa...

Mums vad gott det såg ut!

malin, alice och lowes mamma sa...

Muuums!! :D

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea