fredag 9 juli 2010

Utanför

Upplagd av Amy kl. 21:00



Utanför vårt hus håller grannarna på att såga ner träd... Tur var väl det kanske för alla träden lutan ganska rejält då dom står i en brant backe.. Inget skoj att ha dom i ett hus ;)...

Ser otroligt kul ut att klättra så där i träd måste jag säga! Klättrar upp som om han vore en apa och svingar sig mellan träden med sin säkerhetslina. Skulle jag gärna roat mig med :D...

Mindre kul däremot är att det flyger sågspån överallt!! Alla Oliwers leksaker ute är vita. Min grill är också vit. Tur att jag inte hunnit tvätta alla fönster ännu ;)..
Kan ju inte vara ute så mycket sågspån som det är i luften. Nä här får man sitta inne med dörren stängd.. Varmt!

1 kommentarer:

Stina sa...

VAD ROLIGT!!! Vad spännande!!! JApp vår dotter är en vilding, precis som hon var i magen :-)

Kraaam Stina

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea