lördag 3 juli 2010

Brist på ork

Upplagd av Amy kl. 11:34
Jag har en massa jag borde göra idag och jag borde definitivt sätta igång nu! Men jag orkar inte. Det är varmt och jag är trött.
Imorgon är det kalas här för Elliot och det ska bakas och städas. Dessutom borde man ta sig till en sjö så ungarna får bada.
Måste upp till landet en sväng så katterna får mat och vatten. Och storhandling ska dessutom klämmas in på schemat.
Och klockan är redan 11.40! oj oj oj.

Ikväll hämtar svärföräldrarna Oliwer för han ska sova hos dom inatt. Mysigt! Då finns det lite större chans att man får en lång ensam kväll ikväll så man hinner baka massa.

Nä om jag skulle göra i ordning allt och åka någonstans.. Frågan är bara vart man ska börja. hum.

Ha en bra dag!

1 kommentarer:

Sandrah sa...

Svar: Ja men Devin är lika stor som Leon också och han är 4,5 år. Devin är ju ganska lång så.. Han kanske är lång och de korta.

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea