onsdag 28 juli 2010

Upplagd av Amy kl. 08:19
Oliwer leker i sandlådan här hemma.

Idag ska David in till stan med sin bror och sin pappa. Dom brukar ta en dag på stan varje år tillsammans. Så idag är jag och barnen ensamma från morgon till kväll.
Har inte den blekaste aning om vad vi ska hitta på?

Fint väder är det ute iaf, så kanske en lekplats.

Undra hur jag ska klara mig själv om en vecka när David börjar jobba igen? Nu har han ju vart hemma i 3 månader och alla våra vardagsrutiner är som bortblåsta haha.

Nu ska jag ta hand om kidsen här för David sover ännu.

2 kommentarer:

David Nyrén sa...

Hittar säkert på något kul med ungarna... älskar er!

Sandrah sa...

Svar: Nej jag kan inte flytta själv med två barn.. jag kan inte ens köra med släp. Packa kan jag och gör jag, men bärandet får David och co stå för.

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea