lördag 10 juli 2010

en varm dag!!

Upplagd av Amy kl. 22:01
Mina små underbara hjärtan <3

Tycker det är för varmt som det vart idag.. Ännu värre ska det tydligen bli imon, 36 grader....

Jag och barnen har vart uppe hos mina föräldrar idag och badat. Det är ju det ända som går att göra en dag som denna.
Vi tog även en tur med pappas båt jag, Oliwer och min lillasyster. Mysigt!

På eftermiddagen grillade vi korv och lite annat smått och gott, tack för middagen skönt att slippa laga själv när det är så varmt.

Barnen sover men vaknar hela tiden och är genomsvettiga. Jobbigt för dom små liven när det är så varmt :(.
Man skulle ha AC inne!

Här ser vi på fotboll och efter det sätter jag mig nog ute och njuter av sommarkvällen.

God natt kära vänner.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea