torsdag 22 juli 2010

AJ jag tror jag dör!

Upplagd av Amy kl. 21:24
Jag har sååå ont i min rygg! Det strålar ner i benet och jag kan typ inte göra någonting alls.

Fick problem med falsk ischias under graviditeten med Elliot och sen har det inte släppt. Beror väl mycket på felbelastning skulle jag tro. Och att jag är otränad i ryggen... Men det lär ju inte bli bättre av att jag går runt och bär på Elliot hur som helst och definitivt inte av att ha en växande mage... oj oj.

Måste nog ringa sjukgymnasten imon och se om dom kan göra något för annars lär jag bli sjukskriven under denna graviditet! Om man inte ens kan gå normalt så är det illa!

Fan, jag som vill så mycket. Jag är inte alls den typ av människa som gillar att sitta still....

2 kommentarer:

Sandrah sa...

Usch din stackare, och detta är bara början :/

Martina sa...

Hoppas verkligen det blir bättre för dig vännen :(

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea