tisdag 14 juni 2011

Maten anpassas inte efter tid

Upplagd av Amy kl. 16:10
Middagen är färdig på tok för tidigt här nu. Men det är lika bra att anpassa matlagningen efter lugnet snarare än efter när tiden är rätt för middag.

Stora killarna leker snällt, Elias sover ute i sin vagn och jag passade på att slänga ihop en god gryta.
Kan ju slå vad om att ifall jag skulle väntat tills 17 då jag brukar göra mat så skulle antagligen alla tre skrika hysteriskt och Elias inte gå med på någonting annan än att äta å bli buren.

Tur vi har mikro ;)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Sen är det ju ruggigt smidigt att faktiskt ha maten färdig innan också, fast i mitt fall betyder det oftast att jag hinner bli sugen på något helt annat.. ;)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea