fredag 10 juni 2011

Ett helt år sedan

Upplagd av Amy kl. 21:54
För ett år sedan fick jag mig en chock när ett plus visade sig på testet. 2 dagar innan vi skulle iväg på semester resan.
Minns dagen som igår och nu ligger han här 4 mån gammal. Vet knappt om jag hann uppfatta att jag var gravid där emellan faktiskt.

Då var jag så chockad och osäker på hur det skulle bli. Skulle jag fixa det, tre små med så tätt emellan.
Idag är jag så lycklig över att ha dom alla tre.

Det var den bästa oväntade saken som någonsin hänt mig! Tänk vilken tur att du kom Elias.

5 kommentarer:

ida sa...

ni kunde ju ioförsej tittat vad det skulle bli, men ja antar att ni också funderade på några tjejnamn, kan du inte skriva ett inlägg om några du gillar? :) (under alla 3 graviditeter) och vilka du helst skulle vilja ha!

Viola, 22årig tvåbarnsmamma sa...

Det som är bra med att ha barn tätt är ju att man klarar av småbarnsåren så mycket snabbare... och så har de ju varandra sedan och får förhoppningsvis en väldigt fin gemenskap ihop :)

Hannele - mamma till två prinsar sa...

Svar;
KEvin tackar så mkt! ^^
Haha..tkr du? :P jag tkr att det syns att det är han men han har blivit så annorlundare x) haha..

Linnea- Ebbas mamma sa...

Här gick det på 2000:- så det var lite surt :/

Sandrah - mamma till Devin & Vilde sa...

Ja helt galet :) Men tur att han kom!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea