måndag 27 juni 2011

Fullt upp

Upplagd av Amy kl. 16:23
Nu har det vart tyst här ett tag.
Sjuka va dom allihopa, sen blev det midsommar och ledig helg med familjen. Nu är det måndag och David är åter på jobbet.

Jag roar mig med att ta bort blöja och napp på Elliot. Nappen går väl bra än så länge, ikväll blir nog värre.
Den gör ingen större nytta längre. Den sitter mest i munnen och skapar mer bråk än nytta. Nä jag fick nog imorse och tog bort den.
Blöja räknar jag dock inte med att det ska fungera än. Men ett steg i rätt riktning idag! Han kissade två gånger på pottan och en gång på golvet under de 3 h han va utan. Duktig kille...

Jag ligger i soffan och bara tar det lugnt just nu. Snart vaknar nog Elias igen (sovit i 4 h nu). Middagen ska dessutom lagas så snart är det fullt ös igen :)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag är också så sugen på att ta bort nappen, trots att hon oftast bara har den på natten. För får hon så för sig det så skriks det ju bara efter den sen.. :(

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea