tisdag 8 februari 2011

Toppen killar

Upplagd av Amy kl. 11:44
Vilka toppen killar jag har! Alla sover toppen på nätterna vilket underlättar en hel del på dagarna.

Elias åt 00, 05 och 9 inatt och sov så gott där emellan. Så himla duktig. Hoppas det håller i sig så!

Däremot så vaknade jag vid 04.30 av att jag hade jätte ont i magen. Andra gången det är så nu. Sist va jag visserligen sängliggande hela dagen utan förbättring så detta var ju ganska snabbt övergående men ändå så jobbigt.
Undrar vad det beror på? Hoppas slippa det mer nu iaf.

Bortsett från dessa gånger så mår jag helt otroligt bra. Jämför ju med de andra graviditeterna och detta är verkligen lyx.

Hoppas må bra idag så jag kanske kan komma ut på en liten promenad i solskenet!

3 kommentarer:

Sandrah mamma till Devin & Vilde sa...

Skönt att de sover allihopa :)

Emma - mamma till två vildar sa...

Är det eftervärkar du har? USch, jobbigt för dig oavsett vad det är.. Hoppas det går över snart!

Stina sa...

JAg hade det så efter förlossningen och jag ignorerade det... Fyra veckor senare kom resten av moderkakan ut och läkaren sa att jag hade en himla tur att det inte blivit en infektion!!! KOLLA UPP säger jag!

KRAM!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea