fredag 25 juli 2008

Torsdag

Upplagd av Amy kl. 08:38
Idag har jag jobbat hela dagen. Oliwer har varit med mig på jobbet. Det gick jätte bra. Jag hade med mig hans gåvagn så han har gått och gått och gått fram och tillbaka. Vid 9.45 somnade han och sov i, hör och häpna, 3 h!! Bra för mig för då hann jag göra lite nytta. All den nytta som fanns att göra på jobbet idag. Det är så sjuk lugnt nu när alla har semester. Lite tråkigt ibland! Idag ringde det 5 samtal på hela dagen. När Oliwer vaknade fick han lunch och sen var han på hur gott humör som helst!
Efter jobbet kom David och hämtade oss och vi åkte till ica maxi och handlade lite barnmat m.m. Sen på kvällen kom min syrra, Davids bror och Emil förbi och åt och så spelade vi kort. Mysigt när man kan sitta ute på kvällen. Oliwer sov i vagnen för det var för varmt inne.
En lyckad dag idag trots att jag missade det fina vädret!

2 kommentarer:

David Nyrén sa...

vilken fin blogg du har! :D

Marie sa...

Vilken fin blogg du har! har själv börjat blogga precis :) tittar för bi och säger hej :) hoppas jag får följa din blogg?:)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea