fredag 25 juli 2008

Fredag

Upplagd av Amy kl. 23:00

Idag har det återigen vart en dag på jobbet. Fast idag var det lugnare än lugnast. Ringde två samtal varav en var en felringning :O.

Oliwers farmor lämnade Oliwer hos mig vid 14. Innan det satt jag och tittade på sjukhuset på tv3.se.
När klockan blev 17 och jag skulle hem, vad chockad jag blev när jag gick ut och vinden typ brände jämfört med ac klimatet där inne. Tror dock att Oliwer uppskattade tiden han fick vistas där inne i kylan.
Efter jobbet åt vi revbensspjäll och sen tog vi bilen upp till barnsjön. Oliwer "sprang" nästan i vattnet och satt och plaskade som tusan. Han älskar att bada den pojken! Inte bryr han sig om ifall han bottnar eller ej heller. Han bara kryper. När vi kom hem från badet somnade Oliwer och David och jag tittade på en film.
Nu ska jag sova. God natt!

1 kommentarer:

Anonym sa...

vad är det för sjö?

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea