onsdag 7 juli 2010

Underbara dagar

Upplagd av Amy kl. 19:42
Här njuter vi fullt av semester! Bara tar det lugnt och umgås med familjen, underbart.

Igår åkte som sagt jag och min svärmor till Ullared och hade det super mysigt. Barnen fick vara hemma med David och det var så skönt att bara få umgås och kunna tänka på oss själva! Det är inte varje dag det är så :).
Vi gick i lugn och ro och tittade på allt och bara hade skoj. Vilken svärmor jag har! Och vad glad jag är att vi kommer så bra överens.
En toppen dag hade vi verkligen.
Dessutom hittade vi en massa bra saker ;).

Idag har jag vart uppe på landet och lämnat av Oliwer hos mina föräldrar. Han ska sova där inatt så här är det lugnt även idag :). Elliot sover och jag sitter och bara njuter av lite egen tid.
Tror Oliwer har super skoj, dom skulle bada och åka ut med båten.
Tack mamma och pappa för att ni har Oliwer inatt. Kul för honom och skönt för mig att få lite egentid :)

Nu ska jag slappa framför tvn och titta på Tysklands matchen!

Sov gott kära vänner!

4 kommentarer:

Stina sa...

Väntar du igen??? GRATTIS i sådana fall! Vi betalade 6495 kr idag för enkelvagn och måste köpa till liggdel och sittdel senare :-/

Blir en dyr historia, men vagnen känns helrätt!!! Wieee är sååå glad för den!

KRAM Stina

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

Låter verkligen som underbara dagar:D

josefin sa...

Låter riktigt härligt :-)

Sandrah sa...

Så skönt med lite egentid!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea