fredag 30 juli 2010

Behöver jag säga att jag är trött?

Upplagd av Amy kl. 23:03
För det första har jag otroligt svårt att sova för tillfället! Vet inte alls vad det kan bero på, om det är graviditeten som spökar eller vad det är. Men sova kan jag inte!
För det andra gick jag upp 4 imorse då jag ivf inte kunde sova och åkte in till Nordstan.

Iphone 4 släpptes ju och det gäller att vara i tid om man garanterat ska få en :D Och jag missar ju helst inga Apple produkter om jag får bestämma, haha.

Efter 6 timmars köande så fick jag efter mycket om och men min fina iphone.
Men nu är jag hur som helst väldigt trött. Men frågan är om jag kommer kunna sova för det? Det återstår att se! Hoppas....

3 kommentarer:

sara - tävlingar, rabatter och en massa kroppskomplex. sa...

Jag läste att det fanns så det skulle räcka i ett par dagar.

Sandrah sa...

Usch att ha det sådär, jag har typ alltid svårt att sova..

emeliee sa...

Det blev en Britax highway

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea