torsdag 15 juli 2010

Liseberg igår

Upplagd av Amy kl. 20:00

Carl-Einar Häckner uppträder.

Elliot tar det lugnt i vagnen

Vi väntar på att killarna ska spela på ahlgrens bilar hjulet

Jag vann en rosa enhörning till Elliots stora glädje



Igår åkte jag, David, Micke (Davids bror) och Elliot in till Liseberg. Oliwer var hos mormor och busade.

Vi spelade lite femkamps spel och spelade på hjulen. Självkart så vann jag inte över killarna i diverse femkamps sporter men men det var skoj ändå ;).

Men jag vann en rosa enhörning från Teddykompaniet iaf, inte illa det! Jag som aldrig vinner på liseberg!

Men Micke hade större tur. Han vann en massa småvinster överallt :). Tur!!

När vi spelat klart var det dags att se på Carl-Einar Häckners varieté. Han är lika kul som vanligt, underhållande.

Sen när vi kom hem vid 22 åkte vi och tog oss ett kvällsdopp och efter det blev det filmkväll med killarna här hemma. Elliot slocknade som en stock i bilen :D.

2 kommentarer:

Sandrah sa...

Var det det där vi såg med er en gång?

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

Låter verkligen som en härlig dag! Var flera år sedan som jag var på liseberg nu.

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea