torsdag 7 april 2011

Slutkörd klockan 12

Upplagd av Amy kl. 12:10
Jag har Elliot hemma idag och Oliwer hos dagmamman. Oliwer älskar att gå dit och skulle nog helst göra det varje dag om han bara fick!
Elliot gillar också att vara där men han har ju inte lika mycket ut av det som Oliwer som behöver leka med kompisar. Så därför har jag Elliot hemma idag, tänkte gå till öppna förskolan på babyrytmik och få en mysig stund bara han och jag (ja sovande Elias med såklart).

Men det blev inte så mysigt...

Elliot skrek som en tok och la sig på golvet. Bankade, sparkade och slog i golvet samt kastade sig handlöst bakåt för INGENTING!
Gick ut med honom tills han lugnat sig och gick in igen. Sjöng lite till och mitt i en låt så blir han skit sur igen, ja jag kan inte fatta varför alls.
Gav upp sångstunden och gick ut för att leka som vanligt men nej inget passade herrn idag. Stod i ett hörn och va skit förbannad rent ut sagt.

Tog Elias i liften i ena handen och Elliot under andra armen och gick raka vägen ut till vagnen, hem och in i Elliots säng. Där ligger han nu och sover och Elias sover i vagnen.

Elias var ganska krävande imorse innan vi gick och ville inget alls han heller. Jag är slutkörd, och klockan är bara 12!
Tur David har tidig dag idag (slutar 17)!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Blä, såna dagar har man bara lust att dra täcket över huvudet... :(
Just sån där kan A också vara fåtalet gånger, men det har då allra oftast med att göra att hon är toktrött. Som tur är händer det ju sällan....

Stina sa...

Precis så har vi det hemma hos oss nu... Det är riktigt jobbigt!

KramStina

Sandrah - mamma till Devin & Vilde sa...

Usch för sånna där dagar :( Speciellt när man försöker göra något skoj!

zasata sa...

Usch fy för sådana dagar..

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea