torsdag 14 april 2011

Goodiebag

Upplagd av Amy kl. 16:57

Massa fint fick jag som ska bli kul att testa. Krämer av olika slag från se smed och denatekt. Produkter från småfolk och Gbg kex som barnen kan smaska på. En ryggsäck som oliwer redan lagt beslag på, ett amningslinne från boob till mig. Nappar, nappflaskor och en pipmugg, som görövrigt var väldigt smart från bambino. Sist men inte minst en massa bra info och rabatter i diverse butiker. Imon blir det mässan för mig och alla barnen! Det ser jag fram emot!!!

5 kommentarer:

Hannele - mamma till två prinsar sa...

Svar:
Haha ja den är riktigt härlig ^^,
Tack så mkt ^^ hihi..

Ang om ditt inlägg..
ÅH! JAG VILL OCKSÅ HA! :D:D haha..får väl försöka komma till we r family nästa år eller nåt x)

Sandrah - mamma till Devin & Vilde sa...

Härligt =) Själv fick jag en "babybag" på barnmässan >_< de trodde väl jag var gravid.. Blöjor i strl ett, bodys i strl 50 och smååå små strumpor med mera.

Studentmamman sa...

Visst var det en härligt välfylld goodiebag :-)

zasata sa...

ååå vad skoj!

Junitjej sa...

Vilken rolig goodiebag om man är förälder!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea