fredag 8 april 2011

En bra dag ska det bli...

Upplagd av Amy kl. 08:43
Min trio, tripp trapp trull.

...hoppas jag på iaf!!Alla barnen hemma idag och pappan i huset slutar 17, jiippii.
Dagen har börjat toppen bra (även om jag önskade få sova ytterligare lite till). Barnen leker snällt ihop, inga bråk och vi är helt färdiga för att kunna gå ut nu, innan 9. Helt otroligt för att vara mig.

Vi börjar dagen med att göra ett nytt försök med öppna förskolan. Även om Elliot surar så vill ju Oliwer så gärna. Men än så länge verkar även Elliot vaknat på rätt sida!

Efter ÖF blir det en tur till min mamma, som i vanlig ordning på fredagar. David hämtar upp oss vid 17 och sen är det fredagsmys som gäller <3<3

4 kommentarer:

Stina sa...

Vad mysigt det låter!!!

Plankan gör du så här: ställ dig som om du skulle göra en armhävning fast med armbågarna i golvet. Armen ska vara i 90 graders vinkel. Sen lyfter du kroppen från marken med antingen knäna el tårna i marken. Kroppen ska vara rak som en "planka". Googla gärna bilder. Det är jättejobbigt men effektivt! Sen ska du stå så länge du kan x 3. Kika gärna på Olga rönnbergs blogg för mer plankor! Kram

Wictoria - Mamma till 3 underbara änglar sa...

Tack :) jamen grattis själv till 3:e sonen!
kram

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

Underbaringar:D

Sandrah - mamma till Devin & Vilde sa...

Mysig bild

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea