tisdag 12 maj 2009

Tisdag

Upplagd av Amy kl. 14:22
Finns inget mer underbart än att vakna av att solen skiner och att fåglarna kvittrar och man är PIGG på morgonen!
Vaknade vid 06.00 typ 5 min innan min klocka ringde och va pigg... Så skönt.
Gick upp och packade min och Oliwers väska samt gjorde välling till lillprinsen och frukost till David och mig.
Sen gick jag in och väckte dom :) Oliwer fick äta välling i vår säng och titta på barnprogram. Mysigt! David fick faktiskt gå upp själv och äta hahaha.

Sen åkte vi till dagmamman och David till jobbet och jag till skolan! Va en ganska kort dag idag. Va hemma vid 13 igen, skönt.

Nu sitter jag här och väntar på att Oliwer ska vakna hos dagmamman så jag kan cykla bort och hämta honom. Sen får jag väl göra någon snabb middag till honom för vi ska in till stan och träffa min svärmor/Oliwers farmor! Alltid lika skoj!
Får väl se om vi hittar några fynd på stan, va EVIGHETER sen jag va inne och tittade i affärer i stan vill jag lova!

Japp det verkar bli en helbra dag... Hoppas det håller i sig ända tills ikväll (vilket innebär att Oliwer är snäll och inte bråkar med sin mamma innan läggdax)

Hej hej från mig!

3 kommentarer:

bella sa...

jaaaa kul att jag kunde skämma bort godingen med 3 par sommar kortisar och sommar hatt och kalsonger!!!!Han e stor nu...hihi. Att du och jag hade trevligt var ju också toppen..pusspuss

bella sa...

jaaaa kul att jag kunde skämma bort godingen med 3 par sommar kortisar och sommar hatt och kalsonger!!!!Han e stor nu...hihi. Att du och jag hade trevligt var ju också toppen..pusspuss

den 13 maj 2009 18:40

bella sa...

hihi...jag gjorde som vanligt lite fel....men det var ju dubbelt så kul då..

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea