lördag 16 maj 2009

GBG varv

Upplagd av Amy kl. 13:06
Japp, nu har jag jobbat, duschat, ätit. Oliwer är klar, ny blöja, lunch och kläder. Ja nu har jag nog inte glömt något mera.

Måste ju ha med mig allt för vi kommer inte hem än på ett tag igen :).

Först ska vi träffa min syster i stan och köpa en present till Bella (svärmor, farmor) och sen ska vi titta på allt folk som springer :)

Ikväll är det kalas hemma hos Bella!

Hoppas Oliwer somnar i vagnen på väg in till stan, för han han inte somnat ännu. Som vanligt passar han på att sova ut på helgerna då jag jobbar tidigt. Hör ju till nu mera ;)

Underbart väder är det ute iaf! Skönt för oss som tittar på, undrar hur det blir för stackarna som springer :S Lycka till alla löpare iaf!

1 kommentarer:

bella sa...

Jaaaa nog var det jobbigt i år...men jag klarade det!!!11 medaljer hänger här nu...Micke duktig han med..4 fina medaljer än så länge...
Tusen tack för fina klänningar, jag sååååå nöjd med min dag...pusspuss

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea