söndag 8 mars 2009

Ullared

Upplagd av Amy kl. 18:44
Idag efter jobbet kom jag hem och bytte alla kläder! jag va genomblöt :P Fy vilket tråkigt väder... Efter att vi ätit frukost bestämde vi oss för att ta en tripp till Ullared.
Va nästan inget folk där!! Så skönt. Kanske inte så många som tänker på att dom har öppet söndagar nu igen.
Fick köpt lite bra att ha saker iaf. Hade tänk hitta en jacka som jag kan ha nu men fanns inget. Jag har ju "växt ur" min jacka om man säger så :P Men jag får leta vidare för jag kan ju inte gå utan! jag bara hoppas det blir vår nuuuuuu...

Ikväll ska vi bara ta det lugnt och se på beck!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul med ullared!

Anonym sa...

köpte ni nå mycket?

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea