fredag 20 mars 2009

Biokväll..

Upplagd av Amy kl. 21:45


Idag kom vår kompis Malin och passade Oliwer. Så jag och David passade på att gå på bio. Det var ett tag sen :)
Vi såg "män som hatar kvinnor", en riktigt bra och sevärd film tycker jag!
Allt hade gått bra med Oliwer och han hade vart glad och busat som vanligt. Somnat utan problem i tid också. Skönt att han är så lätt att passa min lilla prins.

Hoppas Oliwer sover länge imon. Han vaknar så tidigt nu när det är ljust ute. Hjälper tydligen inte att man drar ner. Imorse kom han upp kl 6. Men jag gick och la honom i sängen igen för jag har då ingen lust att gå upp kl 6 när man är ledig. Så han somnade iaf om till klockan 8. SKÖNT!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, Devin vaknar också mycket tidigare nu när det är så ljust på morgonen.. måste sätta in en rullgardin tror jag!

Anonym sa...

skönt att han somnar om!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea