torsdag 26 mars 2009

Duktiga jag :)

Upplagd av Amy kl. 18:06
Nu har jag vart duktig idag... Lämnade Oliwer hos dagmamman vid 10 imorse och sen gick jag raka vägen hem och satte mig i soffan med ett täcke och ett glas juice och böcker såklart. Så nu har jag suttit här 11-18 och läst läst läst läst och gjort gamla tentor...

Håll tummarna för mig imorgon så är ni snälla för det kan jag behöva!

Nu får det räcka med plugg för idag och därmed inför denna tentan. Nu återstår det bara att se hur det går :P. Ska packa ihop mig och gå bort till farmor Bella som har Oliwer :) och se på FRÖLUNDA! Hoppas nu det går bättre än vad det gjorde igår för det var inget kul alls...

Hoppas alla får en trevlig kväll för det ska iaf jag ha ...

// Amy

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ska hålla tummarna :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea