söndag 14 mars 2010

sudda sudda bort din sura min.....

Upplagd av Amy kl. 22:27
Idag har Oliwer inte vart riktigt i form. Vet inte vad det var med honom faktiskt. Va sur redan vid frukosten och det höll i sig tills han la sig nu ikväll.
Vi var ju som sagt och tittade på mina svärföräldrar som spelade och det brukar ju Oliwer tycka är super skoj. Men inte idag... Han bara stod där och såg skit sur ut. Kul kul...

Inte har han ätit någonting idag heller och det gör ju inte direkt humöret bättre på något sett. Vägrade äta makaronerna som han bad om innan vi åkte hemifrån. Väl där ville han ha korv, det fick han. Han tog en tugga och spottade ut igen... Då vart jag inte glad på honom! Nej där går gränsen. Man måste inte äta upp men man spottar inte ut mat, nej det är faktiskt inte ok för mig, sen får folk tycka vad dom vill om den saken.

Efter det åkte vi och handlade på Maxi. Även där satt han i vagnen och va sur. Men det var en ganska snabbt avklarad handling så det gick bra. Att handla med trotsiga barn är väl något av det värsta man kan utsätta sig för?

I bilen var han iaf glad för då fick han titta på filmen bilar på sin nya dvd spelare som absolut skulle med förut och jag orkade inte bråka så jag hämtade den åt honom.

Tur är väl att Elliot varit på strålande humör hela dagen lång!

Efter handlingen åkte vi hem och gjorde middag. Sen fick Oliwer lägga sig vid 19 för han satt och gnällde för absolut ingenting hela tiden.

Behöver jag säga att han somnade på 1 sekund? Hoppas han har en bättre dag imon :)

3 kommentarer:

Sandrah sa...

Usch så jobbigt när de har sånna där surdagar

Maria sa...

Jag håller med dig, jag blir inte heller glad när Selma spottar ut maten. Hoppas han är på bättre humör idag.

bella sa...

så sur va han inte när han var på scenen med mig....han log allt emellanåt....

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea