fredag 19 mars 2010

fredag

Upplagd av Amy kl. 08:10
Älskar fredagar! Man blir ju lycklig bara av tanken på att det är fredag när man vaknar!!

David kom in med en pigg Elliot vid 6.45 imorse... Men jag var faktiskt pigg så vi knallade upp till soffan där vi fortfarande sitter framför tvn.
Oliwer sover ännu. När han vaknar så ska vi äta frukost och efter det går vi till Öppna förskolan för fotografering. Hoppas på en fin syskonbild denna gången (förra blev ju sisådär).

David slutar vid 16.30 idag, wiihooo, så ikväll blir det fredagsmys!! Ska nog åka och köpa lite gott sen. Har inte ätit godis på hela veckan så idag får jag vara onyttig :D

Hoppas alla får en bra fredag för det ska jag ha!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har förlovat oss :)<3

När jag ska kommentera din blogg så måste jag göra fel på något viss, man ska ju som välja kommentera som: men inget av altenativen fungerar för mej så därför skriver jag alltid anomnym och min adress i inlägget. :)

/Linnea http://linneagranstrom.blogg.se

Sandra [2barnsmamma] sa...

God morgon! Du ska få mina smycken - kika in på min blogg. Ha en bra helg! :)

Josefin sa...

Ja, visst är det härligt med fredagar :D

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea