måndag 8 mars 2010

Läget just nu

Upplagd av Amy kl. 17:10
Tur att Elliot är en piggelin iaf...

För det är inte Oliwer :(...


Oliwer har spytt konstant hela natten och även hela dagen idag. David är magsjuk han också vilket bertyder att det var jag som passade upp hela familjen hela natten. Min tvättmaskin och torktummlare har inte vart avstängd någonting sen igår.... Tvättat golvet, tvättat kläder, duschat Oliwer tagit hand om Elliot som skrikit och hostat.

Natten har gått ganska firt ändå för jag har haft fullt upp. Vid 3 tiden sov alla och jag gjorde ett försök till att sova. Men det dröjde inte länge innan jag snällt fick gå upp igen och efter det kom jag aldrig i säng igen!

Idag har jag fortsatt med min tvätt och att passa upp lille Oliwer. Jag har ju såklart tagit han om Elliot också då jag försöker hålla honom i annat rum än vad Oliwer och David är i. Så fullt upp och inte mycket tid till datorn.

Nu sover bägge barnen här så lite tid för egen tid! Oliwer har just druckit lite avslagen cola som jag hoppas han får behålla. Än så länge har inget fått stanna så vi får väl se... Hoppas!

Hoppas dessutom att Oliwer är så pass frisk ikväll så att jag får sova inatt för annars vet jag inte hur jag ska överleva.. sov ju som sagt ingenting alls i natt.....

5 kommentarer:

Erika sa...

krya på er!

sv: ja vekrligen fint med havsutsikt! ..

Kram

Sofia sa...

Fy sjutton. Hoppas dom piggnar till snart och att ni andra klarar er.

marie- Från en prematurmammas hjärta - sa...

åkte antagligen på magsjukan i lördags kväll till söndag morgon. så varit lite sömn här några nätter. Hoppas inga mer blir smittade!stor kram

Sandrah sa...

hoppas hoppas de kryar på sig snabbt

sara sa...

stackarn :( skönt han är bättre nu

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea