fredag 23 januari 2009

Högskolan hela veckan!

Upplagd av Amy kl. 12:58

Äntligen lite ledigt efter en vecka med mycket information och nya intryck!
Pendlat med bussen varje dag. Tar ca 1,5 h hemifrån och dit så det är 3 h per dag. Men jag står ut :)
Dock är jag dödstrött idag! Började 8.30 vilket innebar att jag fick gå upp innan 6 idag! Jag är verkligen inte van.
Kändes lite onödigt att gå dit idag måste jag säga. Va en lektion som började 8.30 och höll på tills 9.30 hahaha.. Så 1 h i skolan och 3 h på bussen :D. Men jaja. Den va obligatorisk så jag hade inte så mycket val. Kul att träffa kompisarna.
Oliwer va hemma med David idag tills jag kom hem och så åkte han till jobbet och slutar 17 igen! Lagom arbetsdag.
Nu sitter jag här och bara slappar, Oliwer sover middag. Ska handla sen när David kommer hem och sen ska jag bara ta det lugnt HELA helgen!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att man kan sova/ lyssna på musik på bussen =)

Anonym sa...

Men Oliwers farmor tycker det har varit en kul vecka...hämtat Oliwer 2 ggr denna veckan. Lycka!Och du och David duktiga som fixar allt så bra...puss

Anonym sa...

Inte anonym...när ska jag lära mig???

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea