fredag 16 januari 2009

FREDAG!

Upplagd av Amy kl. 20:12
Äntligen fredag igen. Vart ganska mycket att göra på jobbet idag! Hade stegräknaren på på mobilen och jag har gått över 18 000 steg idag! Man sitter inte mycket still på det jobbet vill jag lova. Så nu är jag trööööött.
Oliwer har vart hos sin extra dagmamma idag. Hade gått super bra.

Sitter här och funderar på om man ska köpa busskort eller om man ska betala kontant nu när jag ska till Borås typ varje dag... Dyrt är det i vilket fall, suck. Synd man inte kan få busskort som man får i Göteborgs skolor :D

Ska leta upp min minneskortläsare så jag kan ladda upp bilder på bdb och här snart! Men den är booorta.
Många som vill ha magbild ju :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa magbild vill vi se!!

Anonym sa...

åker du varje dag är nog månadskort billigast, då kan du ju åka hem till oss på helgerna.

Anonym sa...

får man busskort om man går på gbg universitet?

Kram

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea