söndag 21 augusti 2011

Välling premiär

Upplagd av Amy kl. 22:32
Liten Elias sover gott hos sin farmor efter en hel flaska välling

Som jag kämpat med välling och mat till Elias. Det går liksom inte att få i honom det. Han spottar, skriker och vrider sig för att slippa.

Idag kom barnens farmor och farfar och hälsade på. Farmor Isabella fick testa att ge välling (för med mig vet han ju att det finns annan mat). Efter tre olika slags flaskor, tro det eller ej, så tog han flaskan och sög i sig 220 ml välling!

Wiihoo jag är så glad över att han äntligen äter någonting annat än bröstmjölk och hoppas att det inte var en engångs grej bara.

1 kommentarer:

Mica- Mamma till Nora sa...

Sådär hade jag det med min dotter också, när det kom till nattvälling. Vi hade havrevälling från början men bytte till risvälling. Efter det så slukar hon flaska efter flaska;) Men alla barn är ju olika! Lite drygt att det inte finns något som fungerar på alla ungar...

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea