lördag 11 september 2010

Framtida yrke kanske?

Upplagd av Amy kl. 13:38

Lindome dagen idag. En massa kuligheter här i byn. Oliwer tyckte bäst om brandbilarna. Stod där ett ganska bra tag innan jag fick lov att gå vidare.
Efter det fick han en liten godispåse i fiskedamm från karamell kungen.

Sen var även socialdemokraterna väldigt trevliga tyckte oliwer då dom bjöd på god rulltårta.
Han är nog ganska lättköpt den pojken ;), haha. Dom skulle lätt fått hans röst om han fick välja. Både ballong och rulltårta, wow.

Själv roade jag mig med att studera ullaredstanten. Ni vet de gamla tanterna som går och skrattar konstant i ullareds serien? Om ni följt den?
Hur stor är chansen att hon bor just här i lilla Lindome?
Inte första gången jag ser henne.. Jajamen nu är vi iaf hemma igen och vet inte riktigt vad vi ska hitta på mer...

1 kommentarer:

DONKEN- 2barnsmorsa 2 be sa...

men så gott, rulltårta! :P haha... ohh, har du TRÄFFAT henne då? hon som skrattar o pratar mest? den blonda? :P
HHAAHA :p
jadu, o på torsdag går jag in i vecka 20. då är man halvvägs. och jag har redan ont i bäckenet. HUR fan ska detta gå..? :(
ska nog ringa min bm o fråga om nå sjukgymnastik i bassäng eller nåt. kanske. om man får.
hjälper det och är gratis, så är jag PÅ som fan. :P

men du ska la va med i tävlingen med krigge? :P om du inte redan är det förstås.. hehe. pöss

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea