torsdag 12 augusti 2010

Konstig start

Upplagd av Amy kl. 12:01
Imorse vaknade Oliwer och var ledsen. Han hade ont i magen och var sjuk sa han. Strax efter det spydde han lite i sängen.
Efter ett tag när han druckit vatten så spydde han en del igen. Men direkt efter så ville han ha mat, så aptiten var det inget fel på.
Han fick lite dricka och efter mycket tjat fick han även välling. Jag väntade och såg om han skulle få behålla det och än så har det gått bra.

nu har han ätit två mackor också och det har gått 4 h sen han spydde sist. Måste ju vart någonting dåligt han fått i sig igår? Det är ju trots allt rötmånad.
Nu sitter han och ser på film och är jätte pigg och glad. Knepigt men skönt.

Elliot är lite små förkyld han så han är lite gnällig. Så jag har fullt upp jag! Hoppas ni har haft en bättre start på dagen än vad jag har haft :)

3 kommentarer:

Sandrah sa...

Oj men usch då, men låter ju som något han ätit!

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

Vaknade upp av en ferbrig kille i morse och snuva så idag blir det lugnt. Skönt att han har fått behålla maten. Kan säkert vara nått dåligt som han har ätit!

sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat. sa...

Konstit det kom på morgonen om det var något han ätit, men låter ju inte som magsjuka heller. Men jag hade nog undvikit er ;) Och stora folksamlingar. Fast tror inte det är någon fara.

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea