onsdag 11 februari 2009

Lite från dagen!

Upplagd av Amy kl. 21:04

Idag började vi dagen med att åka till IKEA för att äta frukost med Linnea och Annie :) Alltid lika kul att ses.

Sen fortsatte vi till Lina och hennes nya underbara lilla pojke Arvid :) 3 veckor redan :O Tiden går så fort.. Men äntligen blev det av att vi sågs iaf! Tyvärr glömde jag kameran hemma så det blev ingen bild på sötisen!

Sen åkte vi in till stan och träffade min syster, Oliwer somnade bums efter allt bus hemma hos Lina :)
Fick köpt en BH och ett par mammabyxor iaf! ÄNTLIGEN! Hittar aldrig något jag vill ha.. Men nu får jag inte på mig dom vanliga kläderna längre haha...

Sen åkte vi hem och åt lite middag :) Blev en heldag ute iaf

1 kommentarer:

Anonym sa...

Här är det värre, jag får inte på mig mina mammabyxor längre = FET!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea