lördag 20 september 2008

Ullared och sjuk

Upplagd av Amy kl. 22:00
Igår var vi på Gekås i Ullared. Vi lämnade Oliwer hos sin farmor innan vi åkte. Ganska skönt att få handla i lugn och ro utan att ha en bebis som skriker av uttråkhet.

Vi handlade lite smått och gott iaf. Lite presenter till Oliwers 1 års dag m.m. Det är ju jätte snart han fyller 1 år :O! Jag fattar inte det. Kanske borde planera lite snart...

Lagom till att vi kom hem så kände jag mig lite slö. Självklart blev jag förkyld IGEN! Det var ju inte alls längesen jag va förkyld :(
Så nu har jag feber och ont i huvudet oc halla dom där vanliga förkylnings symptomen !!!!

Hoppas det går över snart igen..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig :)

Anonym sa...

man kunde inte köpa till något typ i bäckebol alls.

hitta ni något skoj?

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea