söndag 15 april 2012

Stort tack för all uppvaktning på min 25 års dag

Upplagd av Amy kl. 12:40
Har haft en helt underbar födelsedag med alla underbara människor som ville fira mig. Även om jag just på min födelsedag fick spendera dagen på vårdcentralen och diverse apotek med Elias så blev lördagen med kalas helt perfekt.. Hade en otroligt trevlig dag. 
Här är Bilder på allt fint jag fick. Förutom detta som är på bild så fick jag 3 flaskor vin, trisslotter (vinst 25 kr), presentkort på Lindex och pengar! 
Tack till alla! 

Från mina fina vänner Linnea och Victoria <3


Kakfat från min moster

Fin växt från faster.

Otroligt söt blomma från svärföräldrarna.

Converse i marinblått från mamma & pappa.

4 små skålar från min faster.

Jätte fina tallrikar & skålar från svärföräldrarna.
 (äntligen kan jag slänga ut allt gammalt tråkigt) 

Ett helt otroligt fint armband som bästa Helena har gjort helt själv!!! WOW
Och ett fint armband i pärlor från Malin som passade helt makalöst bra tillsammans
med det från Helena! Tack

Vacker blombukett från mamma 

Mycket blommor, så fint!

2 kommentarer:

Carolina sa...

Åh vilka fina presenter du fått! kram

stina sa...

Ja men dig känner jag ju till ;-) Måste kolla bloglovin, för jag ser inte dina inlägg där :-O Nu kikar jag in och ser att du skrivit en massa inlägg som jag inte läst. Och du har fyllt år! GRATTIS i efterskott!

Kram!!!!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea