onsdag 22 februari 2012

Jag och David

Upplagd av Amy kl. 21:00
Vad heter ni? Amy & David
Hur träffades ni? Vi började i samma klass på gymnasiet!
Vad föll du för hos honom/henne? Han va så snäll!
Är ni förlovade? Japp, sen 1:e dec 2005 
Bor ni ihop? Ja, vi flyttade ihop direkt efter studenten 2006
Har ni barn? Ja, 3 stycken små killar
Har båda körkort? Ja.
Isåfall, vem kör bäst? Vi är nog bra på olika saker där... Jag kör lugnare och mer planerat men David är bättre på parkering osv :D
Kommer du ihåg er första kyss? Ja jag vet vart och ungefär när iaf :) 
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det va nog David... Jag va inget bra på sånt innan jag träffade honom :D
Vem är äldst? Jag, hela två veckor!!
Vilka stjärntecken är ni? Jag är vädur, David är oxe.
Vem fyller först på året? Jag.
Vem är längst? David
Vem sjunger bäst? Eeh ingen ;) 
Håller ni varandra i handen på stan? Nej för vi kör vagnar och håller barn i handen :D
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Ja vi var vänner i 6 mån innan..
Blev du kär vid första ögonkastet? Nej inte alls.... Tog som sagt 6 mån innan vänskapen blev mer. 
Har ni någon speciell låt? Nej vi har många musikminnen tillsammans.
Har ni varit utomlands tillsammans? Ja många gånger!
Vilket är ert bästa minne? Oj vi har så många... Förlovning, barn, glädje.... Svårvalt 
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Kollar på tv/sitter vid datorn.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 2 mil 
Blir du lätt svartsjuk? Nej.
Brukar ni bråka? Väldigt sällan.
Ringer eller SMS:ar ni mest? 50/50.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Armar kanske :D
Brukar någon av er prata i sömnen? Nja det skulle väl vara om någon av oss har feber isf.
Hur länge har ni varit tillsammans? 9 år i år!

1 kommentarer:

Annie sa...

"Vilket är ert bästa minne? Oj vi har så många... Förlovning, barn, glädje.... Svårvalt"


Snart kan du lägga till vigsel under den kategorin också! :D

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea