söndag 18 september 2011

Vi är en hel familj!!!

Upplagd av Amy kl. 23:46
Mina fina killar vad jag älskar er!
Det är ganska ofattbart men det är sant. För första gången på 4 år har jag min sambo hemma som en vanlig familj. Han jobbar alltså "bara" heltid nu. Vi är en hel familj varje eftermiddag, två hela dagar i veckan.
Det är helt otroligt. I 4 år har David jobbat 160% och jag har haft barnen själv 7.30-21 fyra vardagar samt hela lördagarna.
Självklart är detta efterlängtat och helt underbart att ha David hemma. Men det är en omställning och jag tycker det är ganska ofattbart att det är sant!

Tänk att slippa förklara för Oliwer att "pappa kommer hem sent och att han får träffa honom om 3 dygn igen", någonsin! Jag kan istället svara som alla andra, pappa kommer hem vid 17 när vi ska äta middag tillsammans hela familjen!

Men konstigt är det.. Det är ju trots allt min vardag 4 år tillbaka som helt plötsligt är något helt annat!

Jag älskar min familj!

3 kommentarer:

David Nyrén sa...

Härligt är det! Älskar er! :)

Sandrah - mamma till Devin & Vilde och bebis på väg sa...

Vad härligt!! :)

Anette Elin Gunnarsson sa...

Åå va underbart det låter Amy! Njut riktigt ordentligt!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea