tisdag 16 september 2008

Vad ska man göra idag?

Upplagd av Amy kl. 08:38
Vet inte vad jag ska hitta på idag. Är ganska trött och slö. Egentligen ingen ork elelr lust till något. Men jag måste ju göra något för Oliwers skull. Jaja får se vad det blir.

Igår kom David hem med en platt tv :). Dock ganska liten (26") men den fungerar ju fint i sovrummet. Han köpte den splitter ny för 500 kr så det får man väl kalla för klipp!

Igår hade jag gymnastik för 10-13åringarna. Oliwer var hos farmor. Sen gick vi hem och tittade på frölunda matchen, vilket inte var något att se. Hoppas verkligen att dom skärper sig!!

Ska försöka filma hur bra Oliwer går nu. Släpper mer och mer nu. Min kamera är dock urladdad, måste hitta laddaren innan jag kan filma.

Nu ska jag gå upp och förbereda frukosten för Oliwer vaknar nog inom 20 minuter iaf :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea